augusti

var ett tag sen nu på grund av massa olika anledningar.
en är att jag har gips och motivationen till nånting överhuvudtaget
har legat på botten. sommarn har försvunnit och det är typ höst. värde
så jag chillar bara med mina mates.

i lördags var det "lagfest" som ledde till en vanlig fest, spårad kväll
säger jag bara..ny vecka nu och endast 11 dagar kvar till turkey OCH
10 dagar kvar tills jag får ta bort gipset!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
saknar innebandyn, sinnes. men jag är där varje träning
och umgås med bästa laget. imorn är det internmatch och då har jag viktigaste uppgiften....
tell u tomorrow ^^

nej nu ska jag och gab hem till emmabror pusshej


två av mina bästa bröder!!!! kärlek till er. plus min käraste bror, gipset :PP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0