borta bra men hemma bäst

fyfan vilken vecka. åkte med ont i halsen och feber
och det har varit ett rent helvete. kalla kvällar och svettiga
mornar! sjuuukt. jag har haft kul ändå men hade haft tusen
gånger roligare om jag inte hade varit sjuk. jag åkte iaf hem
igår vid 12 medans mina mates var kvar en dag till. missade
andreas grega och jay-z:( det finns inte..... men jag hade verkligen
inte orkat. dagen innan ville jag ba lägga mig och dö så jag kände
att de va dags. men träffade underbart folk och hade jätte kul
så länge de varade!

när jag kom hem igår så sov jag i typ fem timmar, helt död. sen gick
jag till linn där mina favoriter var. sen drog vi vidare till camping
där det var beach parti. haha så bögigt. det var jätte kul och nu
ska jag ut och sola! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0