där var vi förenade

ååååh vilken underbar dag! jag och hanna gick upp med tuppen
och fixade oss sen bar det av mot stockholm. först strosade vi bara
runt och snackade om allt mellan himmel och jord. satt och sola lite
vid hamnen och bara tog det lugnt. sen gick vi och käka sen tog vi en
skön promenad längs hamnen till grönalund. när vi var klara där så tog
vi bussen till stan igen och gick sedan till tåget.

väl framme i västerås igen så cyklade vi och köpte godis sen hem till henne
och hämtade mina grejer sen tillbaks till station där hon lämnade mig vid
den älskade 514 bussen!!!!!! nu är jag hemma i sura och är helt slut.
jag och hanna har haft en så fin så fin dag. den ska avslutas med lite
träning sen sova för jag är som sagt helt slut. imorn kommer mina
änglar hem! får se om dom har lust att dra in till stan en sväng
men på dagen ska jag sola iaf, om det är fint väder vill säga. nej träna vare
pusssshej och massa kärlek till min fina vän hannnna näsa! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0