hallelujaaaah

vi krigade hem till mig igår och det blev ett nattdopp och
sen oc tittande i denna öken värme. chill! vaknade och var helt
blöt imorse, äckligare? nej usch.... de är äckligt varmt nu och det
känns inte ens som att man får färg, jag blir så argh. fråga gab

jag och gabbi har iaf hängt vid poolen min hela dagen lång! as chill
tog en paus och käka en kebbe också. satt finfint. sen drog hon
då chillade jag med mina päron och det var jätte mysigt! drog sedan
på träning och är nu hemkommen från den och det var så lökigt så jag
vet inte vad på denna fysträning. har hur rött ansikte som helst. illa ju
nyss tagit ett skönt men inte så avsvalkande dopp och ska nu ut med
hundarna på en promenad sen blir det tacos och mys med familjen!
jag är glad, konstigt? ja de äre. men jag undviker det dåliga för tillfället
men vänta bara det kommer snart ifatt mig igen så jag njuter för stunden
och tar en dag i taget. imorn ska jag träna med pappa, sola och bada sen
ska jag och mamma in till stan och kika lite sen blir det äntligen eclipse!!!!!
pussheJJJ


UNDERBART!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0