handle me right now

jag och gabbi tog en promenad igår och hamnade hos rosalie
där också frida var. mycket trevligt. saknar dom sötnosarna! vi snackade
och chillade fritt sen flög tiden iväg och jag och gabbi travade hem till
mig igen. vad kollade vi på? jo oc och gabbi somnade. fan också
jag var rätt pigg men tvingade mig att sova eftersom hon sov så sött

jag gick upp för en halvtimme sen och just nu kollar vi på oc igen men
inte länge till för jag ska ut och sola. givet ju. skulle ha träffat emma men
hon drog tidigare den jäveln, men jag och gab ska till camping! myse
och ikväll ska jag träffa några saknade västeråsbor. det blir nice.
till sist, imorn drar jag!!!!!!!!!!!!! vet inte när jag kommer hem heller
puss på de

jag fattar absolut ingenting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0