i can't see the light

hemmmma och det regnar. vad har hänt????
åkte iaf till vässan efter att jag hade varit i camping med gabbi och
sen träffade vi fanny och rosalie. nice! hanna mötte upp mig på station
sen cyklade vi till oxbacken och hem till alexandra. där var bella, lina
och mathilda. vi lagade tacos och mös! snackade en massa sen kom pappa
och min broder och hämtade mig. var nämligen tvungen att åka hem och packa
fast det gör jag alltid i sista minuten. vill ta en promenad men vädret? wtf :P

men imorn drar jag iaf och min fina vän gabbi joinar mig!!!! för nice bror
så inge mer bloggande.... fan de mitt liv går ut på just nu
suck x) men nu ska jag iaf ta tag i packandet och sen blire väl lugnt, sova! hihi
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0