i need somebody to love

dagen har bestått av städning som verkligen behövdes.
mina hjärtan drog idag till gotland, en aning avis men hoppas
dom får en bra tripp! när några drar kommer andra hem och de
är nämligen hanna som har kommit hem, yey så vi ska hitta på
massa bus nu. imorn ska vi träna sen åka till vässan där det är
ff, vi ska fixa och trixa och på torsdag drar vi till stockholmo.

idag ska jag bara mysa och umgås med min bror. vi ska gå ut och
gå nu och köpa massa gott till ikväll. förresten så hittade jag en resa
för alla oss fem i familjen till grekland, hur fint som helst. blev bara
20 tusen, det är lite för en hel familj med bara vuxna, så skulle mamma
hämta pappa och min pappa är årets segaste människa, så när han väl
hade tagit sig till mitt rum så var resorna slut!!!!!!!!!!!!!! GAH

umgås med min broder nu. peace


här kommer några charmiga bilder från min vecka i borlänge!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0