i'm home!!!!!!

okej, blev en väldigt väldigt kort tripp till stugan.
vi kom dit i fredags då badade jag och gabbi på en gång.
sen sov vi en stund på "beachen" hehe. mycket skönt.
sen gick vi och kollade på film och oc! myse
sen vare dags för en löparvända, drog milen!!!!!!!! alltså
det var det jobbigaste jag varit med om, aldrig varit så svettig..
sickt, drog en kastspya också, aldrig hänt förut. awesome ju

lördagen regnade det så vi drog en värdelös tripp till trosa. jag har
varit rätt så negativ, fråga gab. på kvällen blev det filmkväll och de
va mysigt. gabbi är bääääst

vi åkte hem imorse,vet inte varför menmen. vi ska dit sen igen i hope.
nu ska jag duscha sen blir det att träffa min fina vän ( L ) loveu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0