standing where you left me

inget är sig likt längre, jag har varit sjuk i en och en halv
vecka nu. jag har inte tränat och inte jobbat. orkar inte ta tag
i saker heller som skolan eller något annat. umgås istället med
mina fina vänner. fint ju!!!!!! men jag är bra trött på min hals så
jag skulle kunna döda nått. sov hos gabbi inatt och jag låg och hosta
från 12 till 2 innan jag somnade. döda mig nån

igår så låg jag och solade och badade i min pool sen träffade jag gabbi,
emma, stina och clara. och sist sov jag hos gab!
vi har nyss ätit frukost och väntar på emma, vi ska hem till mig och sola
och bada. träning ikväll och jag kan fortfarande inte träna...... skulle kunna
lägga mig och grina. mina brudar drar till gotland imorn också icke bra icke bra

nej fånga dagen nu!!!!!! pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0