where are you now?

umgåtts med mamma hela dagen, inte solat speciellt mycket.
orkade faktiskt inte. vi ska ut och gå nu sen äre dags för träning!

på tal om ingenting men, jag fattar inte hur jag kan ha så mycket negativ energi
inom mig, det är sjukt. mycket som är positivt i mitt liv vänder jag till negativt bara för att.
jag överväger alltid och känner att det negativa har störst del i mitt liv
även fast jag egentligen vet att den positiva delen är så sjukt mycket större.
hur kommer de sig? nej skärpning nu. ska FÖRSÖKA börja ägna mig åt det
positiva och låta de negativa bara rinna av. 

om omgivningen är positiv och man umgås med dom man älskar så kommer det bli lätt!

when i need you the most


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0