fuck you

slutade som sagt 11 igår, mötte upp ellinor på stan
och åkte hem vid tre. fem åkte jag mot hallsta och även
då mötte jag upp ellinor. vi gick hem till fanny där de va en massa
andra brudar! mestadels hallstingar så kände i princip 0 pers.
vi käkade och lekte lekar, kvällen slutade vid en halv 1 tror jag
och då kom mario och hämta mig fanny och gab. somna som en stock
när jag väl var hemma! KRAM

idag så krigade jag upp halv 10 för då vare dags för match med dj
mot rönnby, vi vann! sen stannade jag kvar med lite brudar och kollade
på herrarnas match och även dom vann. sen blev det pizza och mys med
ellen och kajsa. nu sitter jag hemma och ska kolla film sen sova.
match imorn, TAGGGG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0