-

skolan igår var rätt chill ändå. prov och sånt men ändå!
åkte till stan direkt efter och träffade min broder. vi kollade
lite, köpte spicy sen drog vi hem. tog de lugnt hemma sen vare
dags för innebandy träning. jag och kajsa hade varit busiga och
gömt bip skivan, men så klart hittar mårten den och jag blev avslöjad
på en gång... SUCK

aja efter träningen däcka jag i soffan sen sov jag så gott med molly
vid min sida, mys. ingen skola för mig idag, bad.. men vem orkar
nu ska jag städa massa här hemma, sen ska jag fixa mig.
blir att umgås med några riktigt fina vänner ikväll. KRAM


jag och kajsa förra sommaren när jag precis färgat tillbaks mitt hår från
brunt till blont!!!!!!!!! orange/gult, as nice! på torsdag ska jag färga
håret liten förändring blire allt. kram på min bästa vän kajsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0