-

mitt internet fungerar på min skoldata men inte på min vanliga
data? wtf..... aja, var inte med på specialidrotten idag för har
så ont i halsen så jag vet inte vart jag ska ta vägen, när man sväljer
känns de som att trycka på blåmärken typ. skönt? ohja
hade i stort sätt bara en lektion pga de, geografi! as nice
slutade klockan ett o då kom min snälla bror och hämta upp mig
vi tog en promenad med hundarna och nu sitter jag här med
så mycket plugg så jag vill dö... har ju rester från förra året,
men inte visste jag att de va såhär mycket, gjorde nyss klart ett
arbete, bara fyra kvar!!!!! mitt liv får dagens KRAM

kajsa drar imorn också......what to do?????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0