goodbye to all my yesterdays

HEJ. inte skrivit på ett tag, förra veckan bestod av typ 15 träningar
och i helgen tre matcher. resultatet av det blev en skadad och
sjuk paulina. axeln fungerar inte för fem öre. vet inte vem det är
som lägger förbannelser över mig, men nått i luften är det för
sån här otur har man inte. först kunde jag inte använda vänster
arm pga fingrarna och bristen på muskler och nu vägrar dom
ynka muskler jag har på höger arm sammarbeta med min vilja......

bara en massa pain hos mig. vänder min tur 2011 kanske? 2010
har varit de sämsta någonsin iaf så 2011 måste chocka annars vet
jag inte vad jag gör

iaf, så blev det ingen skola för mig idag, huvudet väger 50 kilo och
sen är jag förkyld kram på det. och pricken över iet är min sköna axel. 
såååå jag ska vara dutkig och plugga lite men känner jag mig själv
gör jag inte mer än nödvändigt. jag som ligger efter en termin
lär ju ta mig i kragen men icke. nej plugg nu vafan. KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0