if you do me right, i'm gonna do right by you

hejhopp. det var riktigt trevligt igår!!!! trodde hoppet
var slut när min mobil var spårlöst borta men för nån timme
sen ringde ella och hade funnit den. tacktacktack gumman
men det är dags att köpa en ny inom en snar framtid när man
har lite peng då så klart. vilket kommer ta ett halv år

mamma kom och hämtade mig från ella vid 11 imorse, då åkte vi och
handla sen hem igen. sovit sen jag kom hem tror jag. så illa
för imorn har jag ett prov och en redovisning, o har inte börjat med nån
av dom. men nu ska jag vara duktig att göra det! tur att jag sovit för
lär inte få så mycket sömn inatt. efter klockan 11 imorn lever jag igen
KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0