the last song

igår var blandade känslor. skolan va väl okej, men på nått
sätt så rymde min ipod? jag klarar mig inte en dag utan musik..
så jag vet faktiskt inte vad jag ska göra nu, har inge pengar heller

iaf, när jag kom hem så åkte jag och pappa o handla sen gick jag och sola
hem direkt o färga håret sen mötte jag gabbi. vi hyrde film och köpte
morötter med dipp! de va nice. vi såg the last song, och tårarna kom
faktiskt i slutet. filmen var sjukt bra, måste se den igen, KRAM

NU sitter jag i skolan med min sötnos anna, vi chillar, nice.
har haft tyska och så glad att den äntligen är slut.
lunch nu men de vräker ner regn så vägrar gå får ändå åka hem
om fyra timmar. låter sjukt länge men hoppas de går fort
SEN dubbelträning sen dö, heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0