ett värt inlägg

sitter på min brors rum och lyssnar på as skön musik
och bara njuter av lovet som jag har gjort sen det började!
chillare som jag är så har jag chillat hela lovet med några få undantag
övningskört, umgåtts med min familj. gillar faktiskt de här lovet ändå
kan ju vara bra att göra tråkiga saker också så att man uppskattar
de roliga mer sen! jag har iaf kört på det de här lovet.
är man 17 så är man eller kanske, är man sjuk så är man hehe

fick ett brev om att jag äntligen fått min phone idag, glad som jag blev
åkte jag och pappa direkt och skulle hämta den. men så var det stängt
på grund av att de är tretton afton, wtf.... jesus? vem e han liksom
men jag är inte bitter inte!!! just nu sitter jag
och snackar om livet med hanna, jag gillar fan djuping snack.
man får ta sig en rejäl funderare och man blir sjukt målmedveten

förresten min bror kommer få en systemkamera på lördag,
och hans syster kommer dra mycket nytta av den. ojojojojoj





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0