just be true to who you are

vi vann matchen mot långshyttan! nice o så

igår var jag i skolan, duktig som jag är. sen var jag
vid optikern sen följde jag med ella hem, lagade mat oså
myspys. gabbi mötte upp mig vid en buss senare, suck
och vi gjorde ingenting. jag lagade mat för att familjen
var sjuk och sen drog jag och tränade

idag har jag varit i skolan, innebandy och ledarskap helt OKEJ
tog första bussen hem och sov en timme med en fet sak
medans robin kollade på en film som jag och han sett minst
fem gånger. den är inge bra! nu ska jag städa och packa
sen senare ska jag joina ellinor inatt och imorn drar vi till örebro
och spöar kumla! PUSSSSS

don't lose it all in the blur of the start
seeing is deceiving, dreaming is believing, it's okay not to be okay.
sometimes it's hard to follow your heart.
tears don't mean you're losing, everybody's bruising,

just be true to who you are



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0