torsdag

god morgon!
iförrigår var sämsta dagen hittills under 2011. har inte varit
riktigt ledsen på hela året men då kom det en hel del tårar..
en sak löste sig och en innan sak dök upp. ett samtal som innehöll
att världens finaste människa var påväg till akuten. kniv i hjärtat

igår vare bara att pallra sig upp till skolavslutningen efter två
timmars sömn så nu har jag mitt efterlängtade sommarlov.
började inte så bra men nu är han hemma och på bättringsvägen
så det ska nog bli bra och imorgon kommer hans stora dag!
min fina bror. love you

idag ska jag hjälpa till att fixa här hemma inför imorgon då både
jag och  min bror ska firas. en student och ett födelsedagsfirande.
dock all eyes på jonathan. de är han värd


finaste insidan, finaste utsidan, finaste personen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0