sleeping to dream

hade skönaste drömmen. drömde att jag redan var 18 år
och var påväg till krogen. men var besviken för att det var
fem dagar sen jag hade fyllt och ingen hade sagt grattis,
varken hemma eller nån annan.... sen upptäckte jag att jag
inte lagt till på facebook när jag fyllde år så jag la till de på fel
dag endast för att någon skulle säga grattis :$ tungt när ingen
kommer ihåg att man fyllt år. får väl se hur de blir om tre månader

chillar iaf med ella nu, är inte med på innebandyn eftersom jag är skadad.
vi har alltså en lektion idag. orkar inte. sämst. suck. åh. osv.

senare måste jag plugga och fixa massa saker till födelsebarn
som fyller innan mig, attans va lyx o va 18 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0