vet jag lever så fel, så förlåt

hundratusentals tårar för dig. brustet hjärta och nu är jag här
vet ingenting. rädd för att känna nånting igen. bryr mig så mycket
fortfarande fast jag bara vill vända om och gå. vill vara stark.
mitt hjärta är och kommer vara stängt för alla förutom dig


jag försöker förvandlas, men jag går i repris
och våran himmel är oskyldigt grå


Gave you all I had and you tossed it in the trash
I'd catch a grenade for you, throw my hand on the blade for you
I'd jump in front of a train for you, you know I'd do anything for you
I would go through all this pain, take a bullet straight through my brain
I would die for you baby, but you won't do the same..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0