i set fire to the rain

irriterad, less och orkar bara inte. skola idag,
kort dag men ändå irriterande. en bra dag som blev
dålig. stör mig på små grejer och analyserar. sån dag idag..
undrar faktiskt saker, som jag vill veta men inte kan. sånt
jag bara inte kan fråga vem som helst. undrar vad folk tycker
om mig egentligen. snackar dom skit om mig när jag inte är där?
bättre att inte veta kanske. seg dag alltså....

kom iaf hem nyss och nu väntar jag på att en bil ska komma hem
så jag kan åka tillbaka till skolan och fixa inför måndag. mina tjejer
sitter där o krigar och jag vill hjälpa till ju. sen ska jag ner på stan
och fixa lite grejer men min partner svek mig. besviken kajsa.....
sen ska jag kanske ut till erikslund med ellinor. måste hitta nån
som vill följa med till stan nu iaf! PUSSSSS

förresten så fick jag körkort igår och det var super skönt. en börda som
bara försvann. behöver förhoppningsvis aldrig mer öppna teoriböckerna!
YIHAAAAAAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0